فقط با یک تماس تلفنی

تعمیر تخصصی اینورتر

تعمیر اینورتر

مشاوره راه اندازی

ثبت سفارش فقط با یک تماس!

همین حالا برای صحبت با تعمیرکار متخصص درخواست دهید!

  • ۰۲۱-۳۳۹۹۰۵۲۵

تعمیرات اینورتر

مدت زمان زیادی است که تکنولوژی اینورتر وارد بازار جهانی شده است. اما با این حال که خیلی وقت است فناوری اینورتر به بازارهای جهانی به ویژه ایران وارد شده است، خیلی از افراد هنوز با این تکنولوژی آشنایی کاملی ندارند و اطلاعات لازم را درباره چگونگی تعمیرات اینورتر و وسایل مورد نیاز برای این کار را ندارند. در این مقاله قصد داریم شما را با هر آنچه که به تعمیرات اینورتر مربوط است آشنا کنیم. اگر شما هم مشکل در تعمیرات اینورتر را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که این مجموعه را کامل با دقت بخوانید. پیش از هر چیزی شناخت نسبی خوب درمورد اجزای تشکیل دهنده و همچنین کارایی اینورتر و چگونگی اتصال قطعات آن تا حد زیادی می تواند در تشخیص عیب و در نتیجه تعمیرات اینورتر کمک شایانی به شما بکند قبل از اینکه متحمل هزینه گزافی بشوید.

تعمیر اینورتر

تعمیر تمامی برندهای اینورتر معتبر موجود در بازار ایران

تعمیر اینورتر LS

اینورتر iMaster

اینورتر پاور درایو

  و تعمیر انواع اینورتر های ایرانی، کره‌ای و اروپایی

خانه برق مرکز تخصصی تعمیر اینورتر در تهران

  در روند تعمیرات  درایو یا تعمیرات تخصصی اینورتر، توجه به اجزای تشکیل دهنده این تجهیز مهم و صنعتی بسیار مهم و حائز اهمیت است. شرکت خانه برق  توانسته است با ارائه راهکار های مناسب و   کادری مجرب و متخصص در راستای رفع نیاز و مشکلات کاربران اقدام به بازگردانی و تعمیر درایو و عیب یابی اینورتر کند.و سابقه تعمیرات اینورتر  بخش تعمیرات خانه برق  بیش از  11سال است.
11

سال سابقه

دارای 11 سال سابقه در زمینه تعمیر اینورتر

24

ساعته تحویل میدهیم

خدمات را در کمتر از 24 ساعت انجام میدهیم

600

مشتری وفادار

تا کنون به بیش از 600 شرکت خدمات خود را ارایه کرده ایم

ابتدا برای تعمیرات اینورتر یک نگاه کلی به اجزای تشکیل دهنده آن می اندازیم:

⇐       قسمت مدار یکسو کننده          ⇐                 قسمتDC                    ⇐             قسمت مداری وارونگر یا خروجی

 
عملکرد مدار یکسو کننده در اینورتر به گونه ایست که برق ورودی AC را به برق DC میانی تبدیل نمایید. واحد DC ، برق DC میانی را که قسمت قبل تولید کرده بود در خازن های توان بالایی که قابلیت تحمل و ذخیره ولتاژ زیادی را دارند برای مدتی نگه می دارند و قسمت آخر نیز وظیفه تبدیل برق DC به ولتاژ نوسانی یا اصطلاحا سینوسی AC را به عهده دارد.
 

درایو ها معمولا  به دو صورت کلی به تعمیرگاه ارجاع داده می شود:

1. درایو های خاموش

در فرآیند تعمیر کنترل دور موتور، اولین مرحله عیب یابی چک کردن بخش IGBT های بخش اینورتر و دیود / تریستور های بخش رکتیفایر می باشد. هر یک از این قطعات، زمانی که معیوب می شوند، اتصال کوتاه شده و باعث می شوند تا ولتاژ باس DC که معمولا بالای 400 ولت است به مدار های گیت درایو مربوطه و کارت های کنترلی اعمال شده و به آن ها آسیب بزند. به هر حال در هنگام سوختن IGBT به احتمال زیاد مدار های گیت درایو مربوط به آن نیز آسیب دیده و باید تعمیر شود.

در مرحله بعدی تعمیر اینورتر ضمن بررسی بخش منبع تغذیه و رفع ایرادات احتمالی آن، درایو با منبع تغذیه DC جریان محدود شده، راه اندازی شده و درستی عملکرد منبع تغذیه و بخش کنترل آن بررسی می شود. با استفاده از منبع تغذیه DC، در صورت وجود اشکال در مدارات داخلی درایو، به دلیل محدود بودن جریان مشکلی برای قطعات الکترونیک قدرت ایجاد نمی شود.

 

2. درایو های روشن

درایو روشن است روی صفحه نمایشگر یک خطا و هشدار نمایان می شود. ممکن است در مبحث تعمیر درایو، نمایش خطا یا هشدار به دلیل عملکرد نامناسب یکی از بخش های درایو باشد. به طور مثال خروجی 4 تا 20 میلی آمپر از کار افتاده باشد. در این صورت با توجه به اطلاعات درج شده در راهنمای کاربری و تعمیر اینورتر و وب سایت شرکت سازنده می توان، بخش های مرتبط با خطا را بررسی کرده و ایرادات احتمالی آن را برطرف کرد.در حالت کلی مبحث تعمیر اینورتر، مراحل عیب یابی برای هر دستگاه با توجه به نوع خطای آن متفاوت بوده و در برخی از مواقع دو دستگاه که دارای خطای مشابه می باشند، به روش های مختلفی تعمیر می شوند.

درخواست خدمات

همین حالا برای صحبت با تعمیرکار متخصص درخواست دهید!